RUBICON

Management Consulting


Referenciáink

Jelenleg több mint 100 000 munkavállaló jutott  OTP SZÉP kártyához a Rubicon jóvoltából.
(ORFK, Nestle, Danone, Eurest, Minisztériumok, PSZÁF...)
Partnercégünk fejlesztésében a Cafetéria szoftverünk 4. generációs változatát használjuk,
30 000 dolgozó használja és tud ezzel akár otthonában is nyilatkozni a jövő évi juttatásairól.
(Nemzeti Munkaügyi Hivatal, Citibank, Tata, Hörmann...)

"Azért választottam a Rubicont a cafetéria rendszerünk bevezetésekor, mert megbízhatóan és proaktívan nyújtanak segítséget!"
Koltai András HR igazgató (Wienerberger Zrt.)







Rólunk


7 éve alakult tanácsadó cégünk fő profilja a béren kívüli juttatási rendszerek kialakítása, üzemeltetése, motivációs rendszerek felépítése.5-6 évvel ezelőtt volt egy víziónk. Láttuk a cégeket, ahogy a Cafetéria rendszereikkel könnyen boldogulnak, elektronikus utalványokat használnak a dolgozók, on-line nyilatkoztató programot használnak, melyhez a hozzáférést az otthoni számítógépükre is el tudják küldeni, otthon a családdal megbeszélve tudnak nyilatkozni.Dolgozók a juttatásaikat tudatosan választják, de a munkahelyek is gondoskodnak munkavállalóikról, biztonságot teremtenek dolgozóiknak.


2008-ban csatlakoztunk az OTP Cafeteria kártya fejlesztéséhez, majd megbízást kaptunk az országos értékesítésre 2008.december 1-től.

2009-től bővítettük tanácsadási üzletágunkat: tudásfrissítő üzleti coachingot kínálunk közép és felső vezetőknek.

2011-ben és 2012-ben a Széchenyi Pihenő Kártya kibocsátásával járó feladatokban vállaltunk szerepet, elfogadóhelyi hálózat kiépítését is végezzük nagy erőkkel.A Munkáltatók bizalmát avval nyertük meg, hogy kiemelten foglalkozunk ügyfeleink személyes kéréseivel, akár a szerződéskötés folyamán, akár a feltöltéseknél. Kérésükre ott bővítjük az elfogadóhelyek számát, ahol arra konkrét dolgozói igény van. Tájékoztatókat tartunk mind a szállásadóknak, turisztikai egyesületeknek a SZÉP kártya elfogadás kedvező feltételeiről, mind a munkáltatóknak a díjmentes üdülési juttatásról. 

2011-ben bevezettük az On-line Integrált Cafetéria szolgáltatásunkat, mellyel a cafeteria üzemeltetés adminisztrációs terheit 80%-ban csökkentjük. On-line nyilatkoztató szoftver és elektronikus utalványok segítségével az egész Cafeteria egy zárt elektronikus rendszer, teljesen mellőzi a papír utalványok kezelésével, kiosztásával, elköltésével járó problémákat. A felszabaduló emberi erőforrást így a HR osztály végre szakmai fejlesztésekre, érdemi  HR munkára fordíthatja.
A Rubicon Management Consulting célja 2012-2013-ban továbbra is az, hogy szállítsuk a cégeknek az új, innovatív juttatási formákat, hogy megalkossuk a 21. századi juttatási rendszereket együtt. Önökkel.

 

Szakmai Tagság


Üzleti Coach Közhasznú Egyesület több mint 60 taggal büszkélkedik.
Évente 2 szakmai konferencia, tudásfrissítés, könyvklubok, műhelymunka támogatja a coachokat, munkájuk professzionális végzésében. Ebből a szakmai pool-ból tudnak partnereink igényeik szerint tudásfrissítő üzleti coachot választani. A szakmai önszabályozás eredményeként Európában példaértékűen, magyarországi 7 nagy coach szervezet elkészítette közös szakmai kódexét, melyet 2011. november 23-án írtak alá.


Üzleti Gondolkodók Klubja
Üzleti Coach Közhasznú egyesület volt elnökei, alelnökei, aktivistái, célul tűzték ki, hogy rendszeresen szállítják az új üzleti gondolatokat partnereiknek.A 2012. szeptemberében megrendezett konferenciánkon 100 vendégünk érezte, hogy a tudásfrissítés élménye mennyire inspiráló. Interjú sorozatunkban arra vagyunk kíváncsiak, hogy "mi inspirálja az inspirálókat?"
 http://www.facebook.com/uzletigondolkodokklubja